Areta Skukauskienė | |
Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras | |
Klaipėdos miesto socialinių pedagogų metodinis būrelis | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
–
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
–
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
3.3.1. KONKRETINTI punktą
„Mokykloms teikti kryptingą ir profesionalią pagalbą gerinant mokymosi sunkumus patiriančių mokinių mokymąsi.“ 3.3.2. SUKONKRETINTI KOKIU BŪDU „Stiprinti socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymą, integruojant į ugdymo sričių ir dalykų turinį. |
3.3.1. Neaišku kas, kaip, kada kokiu būdu tektų.
3.3.1. ALOGIZMAS: Uždaviniai numato „Stiprinti …integruojant į ugdymo sričių ir dalykų turinį.“, tačiau žemiau rašoma: „Diskutuodami apie nepakankamą mokinių pasiekimų lygį, įvardija keletą pagrindinių priežasčių: • į dalykų ugdymo turinį integruojama pernelyg daug įvairių papildomų programų: sveikatos ugdymo, rengimo šeimai ir lytiškumo, alkoholio, tabako, narkotikų prevencijos ir kt.21“ |
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Adekvačiau įvertinti įtraukiojo ugdymo galimybes ir turimus resursus bei pasirengimą – apspręsti programų pritaikymą įgimtų ar įgytų sutrikimų arba negalią turintiems vaikams.
|
Šiuo metu mokytojų kompetencijos nepakankamos, mokyklose sąlygos nepritaikytos, reikiamų priemonių stinga, švietimo pagalbos specialistai dirba virškrūvius, nepajėgia kokybiškai atliepti pagalbos poreikio.
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
–
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
–
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
–
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
–
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
–
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
–
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
–
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
–
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
–
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
–
|
|
6. Kita |
|
–
|
|