Violeta Tunkuniene | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS | |
Atviro kodo programų taikymas.
|
Įtrauks visus mokytojus, suinteresuotus mokinius bei jų tėvus.
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS | |
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI | |
3.1. Situacijos analizė | |
3.2. Atnaujinimo uždaviniai | |
3.3. Pertvarkos uždaviniai | |
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA | |
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai | |
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas | |
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas | |
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas | |
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) | |
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) | |
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas | |
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas | |
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis | |
6. Kita |
|