Rita Kriaupienė | |
VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras | |
Bendrojo ugdymo mokytojų metodinės grupės (30 mokytojų) | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Pritariame bendrųjų programų atnaujinimo gairėms.
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
Ugdyti emocinį intelektą, jausmų kultūrą.
|
Dalies mokinių žema savivertė. Tai (ir dar ypač socialiniai tinklai) skatina perdėtą reagavimą į kitokią nuomonę. Kyla vaidai, agresija. Ugdykime atsparumą pykčiui, empatiją, žmoniškumą.
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Siaurinti bendrųjų programų turinį.
Peržiūrėti ir patikslinti bendruosius ugdymo planus. |
Mokiniai nespėja nuodugniai išnagrinėti turinį ir giliai suvokti esmę.
Dabar leidžiamos pamokų kiekio per savaitę variacijos apsunkina mokinių perėjimą iš vienos mokyklos į kitą. |
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|