Lina Lapinskienė | |
Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla | |
Mokytojų metodinė taryba | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
1. Mažinti ugdymo turinio apimtis.
2. Vesti užsiėmimus netradicinėse erdvėse. 3. IT kaip atskiro dalyko jau mokyti pradiniame ugdyme nuo 3-4 klasės. |
Tiek mokytojai, tiek mokiniai nebėra pajėgūs išsamiai išdėstyti/ išmokti ugdymo programų.
Veikdami praktiškai, naudodamiesi ugdymo priemonėmis mokiniai labiau išmoksta, įsimena. Mokiniai negeba susirasti reikalingos informacijos internete, nežino kaip saugiai naudotis IT priemonėmis, neturi elementariausių teisingų žinių. |
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
Palikti privalomą priešmokyklinį ugdymą nuo 6 m., o pradinį nuo 7 m.
|
Mokiniai nėra subrendę rimtiems mokslams tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Iš praktikos matome, kad jie greitai pavargsta, nesukaupia dėmesio, fiziškai silpni.
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Nepritariame ilgesniam (5 m) pradiniam ugdymui.
|
Dar vienerius metus būdami pradinėse klasėse mokiniai praranda galimybę įgyti naujų kompetencijų, kyla socializacijos problemų.
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Nepritariame.
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
Atsisakyti gamtos mokslų (biologijos, fizikos, chemijos) integravimo.
|
yra sudėtinga vienodai gerai išmanyti visus tris gamtos mokslus (biologiją, fiziką, chemiją).Mokinių žinios bus paviršutiniškos.
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
Stiprinti rajonų kaimo mokyklas, taip siekiant mažinti deklaruojamą atsilikimą nuo miesto mokyklų.
|
|