Eimutis Karčiauskas | |
Kauno Technologijos universitetas, Informatikos fak. | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Programavimas paskutinėse klasėse turi būti mokomas prisilaikant naujausių laikų metodikų ir naudojantis šiuolaikinėmis priemonėmis
|
Universitetams tenka permokyti net ir gerus abiturientus
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Pilnai atnaujinti programavimo mokymą
|
Mokiniai įgaus visai kitą programavimo supratimą, suderinamą su universitetiniu specialistų ruošimu.
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Pranešimas kompiuterininkų dienose https://www.liks.lt/wp-content/uploads/kodi2017/KoDi2017-leidinys-el-versija.pdf (žiūrėti nuo 62 psl.)
|
Būtina keisti dabar mokyklose vyraujančią 1990-1995 metų programavimo metodiką.
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
Turime paruošę metodiką, pavyzdžius, mokomuosius uždavinius ir atitinkamas priemones
|
Galima pradėti nuo 2019 metų rudens,
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|