Jolanda Repečkienė | |
Vilniaus r. Rudaminos „Ryto“ gimnazija | |
Gamtos mokslų metodinė grupė | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
Pritariame, kad išnyktų specializuotos bendrojo ugdymo mokyklos nuo 1 iki 8 klasės, šias programas privalo perimti specializuotos visos Lietuvos išgrynintos gimnazijos. |
Specializuotos mokyklos renkasi vaikus didmiesčiuose ir tai trukdo mokinių skaičių sureguliavimui.
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
Pritariame išsakytiems Bendrojo ugdymo tarybos siūlymams – https://drive.google.com/file/d/0B6HMwOJyuq0qWlJHNkpZWmxiMmxYbGpBeldlVjJJMENlekV3/view?fbclid=IwAR0lBKhhPG05VatYPT6m4wNKfcCQrJRwDEHfajZBYCsB0wD6FdaL3_rw9lI
|
Gamtos mokslų metodinės grupės narių nuomonė sutampa su bendrojo ugdymo tarybos nuomone.
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
Pritartume taikyti centralizuotą mokinių pasiekimų patikrinimą ir rezultatų analizę, siekiant padėti visiems vaikams pagerinti pasiekimus.
|
Nepritariame dabartiniam egzaminų sesijos vykdymo laikui (visi mokslo metai),
tai trukdo ugdymo procesui |
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Pritariame
|
Ankstesnis pasirinkimas, giluminis mokymasis ir ilgesnis laikas galutiniam apsisprendimui.
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
Įvedant integruotą gamtos mokslą tinkamai paruošti mokytojus bei jų pagalbininkus (laborantus)
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
Su dalykų specialistais iš pagrindų peržiūrėti programų turinį bei apimtį.
|
|