Jolita Jukštaitė | |
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gimnazija | |
Gimnazijos metodinė taryba: 9 | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Darbo klasėje vertinimą su stojimu į auštojo mokslo įstaigas susieti tik turint vienodus pasiekimų vertinimo lygius šalies lygmeniu ir įrankius kaip tai sėkmingai ir vienodai įgyvendinti visose ugdymo įstaigose.
|
Kasmetinė (5 metų) stojimo į gimnaziją praktika rodo, kad skirtingų mokyklų mokytojų įvertinimai nėra patikimi. NEC ataskaitos rodo, kad VBE rezultatai net kelis kartus skiriasi nuo metinių dalykų įvertinimų.
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
Užtikrinti 8 ugdymo sričių mokomųjų dalykų programų įgyvendinimą viduriniame ugdyme, tačiau sudaryti laisvesnes jų pasirinkimo galimybes t. y. nustatyti tik privalomus dalykus (pvz. lietuvių kalba, užsienio kalba, matematika), o visus kitus dalykus leisti mokiniams pasirinkti laisvai, neįspraudžiant jų į ugdymo sričių ir minimalaus dalykų skaičiaus rėmus.
|
Dėl tolimesnio stojimo tvirtai apsisprendusiems mokiniams pakanka mokytis 4 dalykų, kad galėtų sėkmingai studijuoti aukštosiose mokyklose ir jie dažnai nemato prasmės mokytis kitų dalykų, motyvuodami, kad likusį laiką galėtų skirti gilesniam jo pasirinktų ir jam reikalingų dalykų mokymuisi.
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
1. Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas.
2. Sveikatos ugdymas. 3. Finansinio raštingumo ugdymas. |
XXI amžiui reikalingų kompetencijų, svarbių asmeninei profesinei sėkmei, ugdymosi poreikis.
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
Nustatyti 3 privalomus dalykus ir atsisakyti privalomai pasirenkamų dalykų pagal atskiras dalykų sritis, sudarant galimybę juos pasirinkti laisvai.
|
Dėl tolimesnio stojimo tvirtai apsisprendusiems mokiniams pakanka mokytis 4 dalykų, kad galėtų sėkmingai studijuoti aukštosiose mokyklose ir jie dažnai nemato prasmės mokytis kitų dalykų, motyvuodami, kad likusį laiką galėtų skirti gilesniam jo pasirinktų ir jam reikalingų dalykų mokymuisi.
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|