Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijos Metodinė taryba | |
Vilkaviškio r. Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazija | |
Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijos Metodinė taryba | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
Palikti mokymo pakopų struktūrą 4+4+4
|
Priešingu atveju neaišku, kiek klasių liks išgrynintoje gimnazijoje, ar išliks PUPP ir kurioje klasėje.
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
Gamtos mokslus 7-9 kl. dėstyti atskirai, o ne kaip vieną integruotą gamtos mokslų kursą.
10 kl. atsiranda nauji dalykai: filosofija, teisė |
Nebus kokybiško mokymosi: nepagerinsim gamtamokslio raštingumo, nebus gerų pasiekimų olimpiadose, konkursuose, tinkamai neparengsime brandos egzaminams.
Kur gausime specialistų kelioms pamokoms? |
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
Sukonkretinti individualios pažangos fiksavimą ir pateikti konkrečius būdus, kaip mokiniui ją fiksuoti (ne mokytojui).
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Siūlome palikti 4+4+4 mokymo struktūros modelį
|
3 m. vidurinis ugdymas tiktų tik neišgrynintoms gimnazijoms.
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
Dalykų moduliai.
Diferencijuotas mokymas. Didesnis mokomojo dalyko valandų skaičius mokiniams, besimokantiems A lygiu. |
Gilesnis dalykų mokymasis
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
Dalykų suderinamumas: temos, kurios nagrinėjamos keliuose dalykuose, būtų įtrauktos į programą tais pačiais mokslo metais.
|
Geresnė mokymosi kokybė.
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
Siaurinti privalomų dalykų programų apimtį (pvz., lietuvių literatūros privalomų autorių skaičių ir kt.)
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
Vidurinio ugdymo programa ir brandos egzaminų programa turi būti tokia pati.
|
Mokytojai viduriniame ugdyme vadovaujasi ne bendrosiomis, o egzaminų programomis.
|