Lazdijų r. Šeštokų mokyklos metodinės grupės | |
Lazdijų r. Šeštokų mokykla | |
Lazdijų r. Šeštokų mokykla | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Kompetencijų ir pakaktų, jos turėtų būti aiškiai suprantamos visiems švietimo sistemos dalyviams; gal kai kurias kompetencijas galima ir apjungti išvengiant nereikalingos painiavos (pvz. skaitmeninio ir medijų-informacinio raštingumo kompetencijas)
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
Mažinti ugdymo turinio apimtis, nenagrinėti temų, kurios sunkiai pritaikomos gyvenimiškose situacijose, daugiau laiko skirti dalykų integracijai, temų gilinimui, mokinių kūrybiškumui, praktinių gebėjimų ugdymui.
Būtina suvienodinti mokomąją medžiagą- vadovėlius, ypatingai užsienio kalbos. Dėl integruoto gamtos mokslų, fizikos, chemijos, biologijos dalykų kurso pagrindiniame mokyme. Jei bus išplėstas integruotas kursas (5-8kl.) , tai atskirų dalykų mokymas praranda prasmę, nes vargu ar bus užtikrintas deramas tęstinumas. Nereikalingi vektoriai 11 klasėje. |
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Jis būtų reikalingas, tik tuo atveju, jei būtų vykdoma reali praktinė, eksperimentinė, tiriamoji ir t.t. veikla, kuri reikalauja nemažų laiko sąnaudų.
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
Vidurinio ugdymo metu mokinys šį laiką galėtų išnaudoti giminingo dalyko integracijai, jei besimokant (atliekant brandos darbą) paaiškėtų, jog reikalingos geresnės kito dalyko kompetencijos.
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
Tai bendrasis vidurinis išsilavinimas praranda prasmę.
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|