Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos Metodinė taryba | |
Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija | |
Gimnazijos metodinė taryba 9 nariai | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Pritariame.
|
Siūlome programas siaurinti ir gilinti.
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Pritariame
|
Siekiant ateities kompetencijų bus užtikrinama pažanga.
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Siūlome neintegruoti gamtos mokslų dalykų.
|
Integruojant dalykus mokinių dalykinės žinios bus paviršutiniškos, nepakankamos.
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
Pritariame.
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Nepritariame.
|
Siūlome, kad pagrindinis ugdymas būtų 5 metų.
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Pritariame.
|
Baigus pagrindinį ugdymą (9 klasę) turi būti privalomas mokinių žinių patikrinimas savivaldybės lygmenyje (mokinių darbus turi vertinti kitų mokyklų mokytojai).
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
Siūlome psichologinių žinių kursą, daugiau užsienio kalbų, sveikatos raštingumą, logikos kursą
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
Vadovėliai, kitos priemonės, nėra specialistų integruotam mokymui.
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
Nepritariame
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
Pritariame
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
Pritariame
|
|
6. Kita |
|
|
|