2012 – 2015 metais įgyvendinti ugdymo turinio atnaujinimo projektai:
- Pradinio ugdymo tobulinimas
- Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro (5–8 kl.) mokinių esminių kompetencijų ugdymas
- Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas
- Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis
- Kūrybinės partnerystės. Kūrybingumo plėtra Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose pritaikant ir įdiegiant kūrybinių partnerysčių modelį
- Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Aktualūs tyrimai:
Pasirengimas:
-
ugdymo turinio atnaujinimo gairės ir jų parengimas;
viešųjų konsultacijų vykdymas;
-
bendrųjų programų rengimo grupių sudarymas;
Bendrųjų programų atnaujinimas:
-
bendrųjų programų atnaujinimo įgyvendinimas;
-
bendrųjų programų išbandymas;
-
bendrųjų programų skaitmenizavimas;
Ugdymo organizavimo ir išteklių peržiūra:
-
ugdymo organizavimo modelių kūrimas;
įvairių išteklių kūrimas.
Vertinimo sistemos kaita:
-
Kaupiamojo vertinimo diegimas;
-
Bendrųjų kompetencijų vertinimo modelio sukūrimas ir išbandymas;
-
Elektroninės mokinių testavimo sistemos sukūrimas;
-
Individualios mokinio pažangos vertinimo metodikos ir instrumentų parengimas.
Mokytojų kompetencijų tobulinimas:
-
mokytojų kompetencijų poreikio tyrimas;
Mokyklų vadovų vadybinių kompetencijų tobulinimas.