Projekto Nr.: VP1–2.2-ŠMM-02-V-02–003
Projektas – sudėtinė Mokyklų tobulinimo programos (MTP plius) dalis ir yra įgyvendinamas pagal dvišalę finansavimo ir administravimo sutartį, pasirašytą 2011 m. spalio 10 d. Europos socialinio fondo agentūros ir Ugdymo plėtotės centro.
Projekto įgyvendinimo trukmė: 2011.10.10 – 2014.10.09
Projekto vertė (skirta suma): 7 127 800,00 Lt
Projekto tikslas – sudaryti prielaidas veiksmingiau ugdyti pradinių klasių mokinių praktinius, problemų sprendimo gebėjimus ir kūrybiškumą.
Projekto uždaviniai:
- Įvertinti praktinių ir problemų sprendimo gebėjimų bei kūrybiškumo ugdymo pradinėse klasėse situaciją, galimybes ir numatyti tobulinimo kryptis.
- Tobulinti pedagogų, švietimo pagalbos specialistų ir mokymosi visą gyvenimą sistemos darbuotojų edukacines, vadybines kompetencijas.
- Rengti metodines ir mokymo(si) priemones praktinių, problemų sprendimo gebėjimų ir kūrybiškumo ugdymui.
Projekto rezultatai
- atliktas mokslinis švietimo būklės tyrimas „Pradinių klasių mokinių praktinių, problemų sprendimo gebėjimų ir kūrybiškumo ugdymo prielaidos, praktika ir jos tobulinimo galimybės“
- parengtos 8 kvalifikacijos tobulinimo programos
- organizuoti 177 kvalifikacijos tobulinimo renginiai Lietuvoje
- įvykdytos 9 stažuotės užsienyje
- organizuotos 3 konferencijos
- projekte dalyvavo ir kvalifikaciją tobulino 59 mokyklų bendruomenės
- kvalifikaciją projekto organizuotuose mokymuose patobulino daugiau nei 1400 mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, mokymosi visą gyvenimą darbuotojų
- išleisti 4 metodiniai leidiniai:
- Pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas“ (2014) (metodinis leidinys su DVD)
- Kūrybiškumas pradinėje mokykloje (2013)
- Naujas praktinis mąstymas (2014)
- Knyga apie mokinių kūrybiškumą (2013)
- sukurta skaitmeninė mokymo priemonė pradinių klasių mokiniams „Išmanieji robotai“.
- sukurta projekto virtuali bendravimo, bendradarbiavimo ir mokymosi aplinka „Kūrybos aikštė“