Raimonda Zaicienė | |
Klaipėdos pradinių klasių mokytojų metodinis būrelis | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
–
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
–
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
–
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
–
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
–
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
–
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
IT – atskira pamoka. Sumažinti pamokose integruojamų programų skaičių, jos galėtų būti apjungtos į vieną Integrajamųjų dalykų programą.
|
į dalykų ugdymo turinį integruojama pernelyg daug įvairių papildomų programų: sveikatos
ugdymo, rengimo šeimai ir lytiškumo, alkoholio, tabako, narkotikų prevencijos ir kt. |
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
1. Sukurti ir pasiūlyti mokytojams vieningą, bendrą pažangos vertinimo įrankį.
2. Atsisakyti specialiųjų poreikių mokinių vertinimo. 3. Pradinėse klasėse atsisakyti įsivertinimo. |
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
5-6 m. vaikai turi būti ugdomi tam pritaikytose patalpose, ne mokyklos klasėse, mažinant vaikų skaičių grupėje.
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Ne
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
–
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
–
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
–
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
–
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
–
|
|
6. Kita |
|
–
|
|