Ramutė Grinkevičiutė | |
Kauno J.Dobkevičiaus progimnazija | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
9kl. laikomi privalomi lietuvių kalbos ir matematikos egzaminai, o viduriniam išsilavinimui būtų skiriami 3 metai.
|
Šiuo metu be galo daug mokinių tik sėdi mokyklos suole ir eikvoja valstybės lėšas argumentuodami ,kad jiems to ar ano gyvenime nereiks, tai geriau studijuotų pasirinktą specialybę, o į 10kl. galėtų pereiti tik tie, kurie turi motyvaciją mokytis ir tikslas aukštasis išsilavinimas.
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
Gamtos mokslų pamokos:
5-6 kl. integruoti gamtos mokslai. Nuo 7kl. atskirai fzika, biologija,chemija (1 pam./sav.),o nuo 8 kl. – po 2 pam./sav. kiekvienam dalykui. |
Integruotam gamtos mokslų mokymas – tai paviršutiniška dalykų apžvalga. Lietuva dar nepasirengusi, nes neparuošti reikiami specialistai (biologas-fizikas -chemikas viename). O kaip rodo mūsų ar užsienio universiteto programos ir gyvenimo praktika fizikos, biologijos ir chemijos žinių reikia gilių, o ne paviršutiniškų ir čia gali padėti tik tos srities specialistai.
|