Rūta Kalėdienė | |
Lazdijų mokykla-darželis „Vyturėlis“ | |
Pradinių klasių mokytojų metodinė grupė | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Mokymo nuoseklumas
|
Bendrosiose programose nebeliko dalykų mokymo/si nuoseklumo.
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
IT – atskiras mokomasis dalykas.
|
Reikėtų sumažinti integruojamų programų skaičių- jų dabar labai daug – jas apjungti į atskirą vienetą.
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
Reikia apibrėžti pasiekimų vertinimo kriterijus, grįžti prie vertinimo pažymiais.
Sukurti bendrą, vieningą pažangos vertinimo įrankį. Atsisakyti specialiųjų poreikių mokinių vertinimo, vertinti pp. Pradinėse klasėse atsisakyti įsivertinimo. |
Pagerės mokinių mokymosi rezultatai.
Mokiniai dar negeba to veiksmingai atlikti. |
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Jeigu bus ilginamas (5 m.) pradinis ugdymas, esančias programas laipsniškai, nuosekliai paskirstyti per 5 metus.
|
Sunki programa pradinukams.
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|