Vida Bačinskaitė | |
Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla | |
Metodinė taryba | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Nėra
|
Nėra
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Pasigedome kompetencių apibrėžimų
|
Neaišku, kaip kompetencijas apibūdinti
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Nėra
|
Nėra
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
Nėra
|
Nėra
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
Neaišku, kokia bus bendrojo ugdymo mokyklos struktūra
|
Kiek metų truks pradinis,pagrindinis, ugdymas
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Nėra
|
Nėra
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
Neaiški mokomųjų dalykų integracija
|
Ar mokytojai bus pasirengę dėstyti integruotus dalykus
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
Gairėse minima, kad dar tik bus parengtas
|
Nėra
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
Privalomo ugdymo pradžia – nuo 6 metų
|
Nėra
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Nėra
|
Nėra
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Nėra
|
Nėra
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
Socialinis emocinis ugdymas, sveika gyvensena
|
nėra
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
Įrankių, kaip tai galima įgyvendinti (rekomendacijų)
|
Nėra
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
Nėra
|
Nėra
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
Nėra
|
Nėra
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
Nėra
|
Nėra
|
6. Kita |
|
Nėra
|
Nėra
|