Vida Bagdonienė | |
Vilniaus r. Rudaminos „Ryto“ gimnazija | |
Menų ir kūno kultūros metodinė grupė | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
Pritariame siūlomoms kompetencijoms.
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
Nepritariame koncentrų perskirstymui
|
Penktokams likus pradinėse klasėse mokiniai sunkiau adaptuosis perėję į dalykinę sistemą. Iškyla socializacijos, bendravimo problemos. (Atvykę iš mažų bendruomenių sunkiai prisitaiko prie didesnės aplinkos)
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
Nepritariame vertinimui 4 lygiais.
|
Pažymys motyvuoja, jis aiškiai suprantamas ir mokiniams, ir tėvams.
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
Nepritariame.
|
Vaikai per maži išlaikyti dėmesį, susikaupti.
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
Nepritariame.
|
Atvykę iš mažų bendruomenių sunkiai prisitaiko prie didesnės aplinkos. Dar vienerius metus būdami pradinėse klasėse mokiniai praranda galimybę įgyti naujų kompetencijų.
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
Pritariame
|
Ilgesnis laikotarpis asmeninei vidinei brandai formuotis.
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|