Vida Šleivytė | |
Subačiaus gimnazija | |
Subačiaus gimnazijos gamtos ir tiksliųjų mokslų metodinė grupė. | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
|
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
|
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
Neintegruoti į ugdymo turinį įvairiausių programų, pavyzdžiui: „Alkoholio, tabako ir kitų psichotropinių medžiagų vartojimo prevencijos programa“, „Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendroji programa.“ ir kt.
|
Tikslingiau būtų mokslo metų eigoje išklausyti specialistų parengto trumpo kurso, o ne tai, kad mokytojas pamokoje ‚pritempia“ iki tos temos.
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
1.Gamtamokslinis ugdymas – fiziką, chemiją ir biologiją 7-9 klasėse dėstyti atskirai, o ne kaip vieną integruotą gamtos mokslų kursą.
Meninis ugdymas – muzika, teatras ir šokis – dėstyti kaip vieną integruotą kursą, arba imti vieną privalomai pasirenkamą dalyką. 2. Sudarant bendrąsias programas,atsižvelgti, kad temos, kurios nagrinėjamos keliuose dalykuose,būtų įtrauktos į tuos pačius mokymosi metus. 2. Sudarant bendrąsias programas,atsižvelgti, kad temos, kurios nagrinėjamos keliuose dalykuose,būtų įtrauktos į tuos pačius mokymosi metus. |
1.Dalykų integravimas nepagerins mokinių gamtamokslinio raštingumo, sunku bus mokytis į „gylį“, taigi gamtamokslinis raštingumas nepagerės.
Renkantis visus dalykus mokiniams bus perdidelis mokymosi krūvis. 2. Būtų geresnė mokinių motyvacia, į tą patį dalyką būtų galima pažvelgti įvairiais aspektais, paprasčiau ir tikslingiau daryti integruotas pamokas. |
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
|
|