Vilniaus r. Rudaminos „Ryto“ gimnazija | |
Vilniaus r. Rudaminos „Ryto“ gimnazija | |
Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo metodinė grupė | |
1. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ ATNAUJINIMO PRIEŽASTYS IR TIKSLAS |
|
Mokymasis orientuotas ne į žinias, o į gebėjimus.
|
|
2. DABARTIES IR ATEITIES KOMPETENCIJOS |
|
Daugiau dėmesio raštingumui, kritiniam mąstymui, pagarbai bei atsakomybei ugdyti.
Didesnį dėmesį skirti kūrybiškumo, verslumo, finansinio raštingumo, empatijos ugdymui. |
|
3. SITUACIJOS ANALIZĖ IR ATNAUJINIMO UŽDAVINIAI |
|
3.1. Situacijos analizė |
|
perkrautos mokymo turiniu ir nepakankamai tarpusavyje suderintos ugdymo programos;
• vadovėlių ir kitų mokymo priemonių, derančių su programomis, trūkumas, jų vertinimo sistemos netobulumas; • į dalykų ugdymo turinį integruojama pernelyg daug įvairių papildomų programų: sveikatos ugdymo, rengimo šeimai ir lytiškumo, alkoholio, tabako, narkotikų prevencijos ir kt. |
|
3.2. Atnaujinimo uždaviniai |
|
|
|
3.3. Pertvarkos uždaviniai |
|
|
|
4. BENDRŲJŲ PROGRAMŲ SANDARA |
|
|
|
4.1. Ugdymo sritys ir dalykai |
|
|
|
4.2. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas |
|
|
|
5. Kokie veiksniai padėtų siekti geresnių mokinių pasiekimų ir didintų mokymosi motyvaciją: 5.1. Ankstesnė (priešmokyklinio ugdymo nuo 5 metų, pirma klasė nuo 6 metų) privalomo ugdymo pradžia |
|
|
|
5.2. Ilgesnis (5 metų) pradinis ugdymas |
|
|
|
5.3. Ilgesnis (3 metų) vidurinis ugdymas |
|
|
|
5.4. Nuo 10 iki 30 proc. savarankiškai mokyklos planuojamas ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas (išvardinkite tris prioritetus, kuriems, jūsų mokykla skirtų šį laiką) |
|
|
|
5.6. Tarpdalykinės integracijos plėtojimas (kokios pagalbos reikėtų jūsų mokyklai?) |
|
|
|
5.7. Vidurinio ugdymo programos privalomų dalykų skaičiaus mažinimas |
|
|
|
5.8. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų skaičiaus didinimas |
|
|
|
5.9. Vidurinio ugdymo programos laisvai pasirenkamųjų dalykų gilesnis mokymasis |
|
|
|
6. Kita |
|
Dailės ir technologijos, kūno kultūros, muzikos, šokio dalykai būtų vertinami įsk. arba neįsk.
|
|